https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهاآشنایی با سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت در استان گیلان جهت افزایش تعامل مشارکت کنندگان شهری
شناسه خبر :1418
شنبه, 3 آگوست 2019
1283 بازدید
پ

به طور یقین بهبود سرمایه گذاری در شهرداریها، ملزوماتی دارد که بدون آنها سرمایه گذاران شهری نخواهند توانست انگیزه لازم را برای ورود به مقوله سرمایه گذاری در شهرداریها پیدا نمایند.


به طور یقین بهبود سرمایه گذاری در شهرداریها، ملزوماتی دارد که بدون آنها سرمایه گذاران شهری نخواهند توانست انگیزه لازم را برای ورود به مقوله سرمایه گذاری در شهرداریها پیدا نمایند.

از جمله ملزومات این امر، ایجاد پایگاه اطلاع رسانی الکترونیکی و وب سایت سازمان سرمایه گذاری و بهنگام نمودن اطلاعات سرمایه گذاری در آن پایگاه های الکترونیکی می باشد.

سرمایه گذاری شهرداری رشت

یکی از سازمان های سرمایه گذاری شهرداری که دارای پایگاه اطلاع رسانی سرمایه گذاری است، سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت می باشد. این پایگاه اطلاع رسانی علاوه بر گرافیک بسیار قابل قبول، اطلاعات لازم را در خصوص سرمایه گذاری شهری شهرداری رشت ارائه می کند. در بخشی از سند چشم انداز سرمایه گذاری شهرداری رشت که در سایت مورد نظر ارائه شده آماده است:

در افق این چشم انداز، رشت به عنوان شهری خلاق از شبکه شهرهای خلاق جهانی، یکی از دروازه های تعامل ایران با منطقه آسیای مرکزی وقفقاز (اوراسیا)، بوم شهری است سبز، پایدار، هوشمند، رقابت پذیر، مشارکت جو، خلاق و برخوردار از فرهنگ و هویت غنی ایرانی- اسلامی که با دارا بودن تنوع خوراک به عنوان شهری سرزنده، پویا، پیاده مدار و برخوردار از حمل ونقل عمومی گسترده، ایمن و سریع، متکی بر ظرفیتهای ارزشمند طبیعی (بویژه رودخانه های زرجوب وگوهررود و تالاب عینک) و انسان ساخت موجود در آن، مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی محسوب شده و به عنوان کانون اصلی خدمات پشتیبان گردشگری پایدار درحوزه هنر، سلامت و خوراک شناسی در منطقه ایفای نقش می نماید. اتکای رشت به استعدادهای بومی ومحلی سرمایه اجتماعی ارزشمند آن وهمچنین شکل گیری نظام مدیریت یکپارچه شهر-منطقه رشت مبتنی بر حکمروایی خوب شهری ونقش آفرینی فعال در عرصه دیپلماسی شهری، آن را به الگویی برای شهرهای منطقه ودیگر کلانشهرهای کشور و کانون اصلی خدمات دانش پایه وپیشرفته پشتیبان تولید بویژه در حوزه گردشگری هنر، سلامت و همچنین خوراک شناسی بدل ساخته است.

بیانیه چشم انداز شهر رشت در برنامه عملیاتی پنج ساله شهرداری

رشت
پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE