https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهااستقبال خوب استانداری‌ها و شهرداری‌ها از سامانه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور
شناسه خبر :2414
شنبه, 2 ژانویه 2021
1020 بازدید
پ

به گزارش سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دکتر محسن کوشش‌تبار ضمن تشکر از جدیت و سرعت عمل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های سمنان و هرمزگان به دلیل ثبت‌نام صد درصد شهرداری‌های این دو استان در سامانه تسهیلات، اظهار کرد: امیدواریم سایر استان‌ها نیز ثبت‌نام همه شهرداری‌های استان را ظرف آذرماه سال جاری انجام دهند. […]


به گزارش سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دکتر محسن کوشش‌تبار ضمن تشکر از جدیت و سرعت عمل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های سمنان و هرمزگان به دلیل ثبت‌نام صد درصد شهرداری‌های این دو استان در سامانه تسهیلات، اظهار کرد: امیدواریم سایر استان‌ها نیز ثبت‌نام همه شهرداری‌های استان را ظرف آذرماه سال جاری انجام دهند.

وی در ادامه توضیح داد: راه‌اندازی سامانه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور ابتکار عملی امیدبخش و کارساز در سال جهش تولید و ابزاری مناسب و مؤثر در ایجاد فضای سرمایه‌گذاری و الکترونیکی نمودن فرآیندها می‌باشد. با تکمیل دسترسی همه شهرداری‌ها به سامانه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور و به‌روزرسانی مستمر اطلاعات سامانه، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تلاش خواهد نمود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از قبیل گردشگری، خدمات رفاهی، بوم گردی، مراکز تجاری و مجموعه‌های تفریحی، فرهنگی را شناسایی و مزیت‌های نسبی هر شهرداری را با اتکا به اطلاعات و ظرفیت‌های هر شهرداری در سطح ملی و بین‌المللی به منصه حضور بگذارد و به کمک این سامانه فرصت سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذاران چه در سطح منطقه، ملی و بین‌المللی را فراهم نمایند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به بازدیدی که از استان فارس در سال ۱۳۹۸ داشتند تأکید نمود شهرداری‌های استان فارس که از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند از این فرصت استفاده نموده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را با ثبت‌نام در سامانه به صاحبان سرمایه‌گذاران بشناسانند.

وی اضافه کرد: طی بازدید صورت گرفته از شهرداری‌های آن استان با پروژه‌هایی مواجه بودیم که قطعاً در صورت شناخته شدن توسط سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی انگیزه فراوانی را برای مذاکره در سرمایه‌گذاران فراهم خواهد شد و تأمین مالی پروژه‌های شهری رقم خواهد خورد لذا از شهرداران استان فارس انتظار می‌رود با جدیت در ثبت‌نام و انجام و امور محوله در سامانه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور اقدام مقتضی را انجام دهند.

سامانه تسهیلات و سرمایه گذاری شهرداری های کشور

در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به شهرداری ها در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طراحی و راه اندازی شده است هدف سامانه تسهیلات و سرمایه گذاری انجام الکترونیکی مراحل پرداخت وام به شهرداری ها و اوراق مشارکت می باشد همچنین تجمیع اطلاعات سرمایه گذاری شهرداری ها و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری به عموم سرمایه گذاران کشور می باشد.

آدرس اینترنتی سایت :

http://www.investcity.ir

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE