https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهادومین تالار مذاکرات سرمایه گذاری اقتصاد شهری – بجنورد
شناسه خبر :1405
شنبه, 3 آگوست 2019
1662 بازدید
پ

دومین تالار مذاکرات سرمایه گذاری و اقتصاد شهری بجنورد در مهر ماه امسال برگزار میشود .


به گزارش وب سایت مدرسه سرمایه گذاری شهری: دومین تالار مذاکرات سرمایه گذاری و اقتصاد شهری بجنورد در مهر ماه امسال برگزار میشود .
به گزارش روابط عمومی مدرسه سرمایه گذاری شهری ایران ، داود ندیم ،موسس این مدرسه با اعلام این خبر گفت :
بجنورد یکی از شهرهای مستعد کشور برای مباحث اقتصاد شهری میباشد قرار گیری این شهر در مسیر تردد بیش از بیست میلیون مسافر در مسیر مشهد به شمال و بالعکس ، این شهر رادر زمره ی مساعد ترین شهرها برای توسعه اقتصادی قرار داده است .
ندیم گفت :
مدرسه سرمایه گذاری ، در دو حوزه آموزشهای اولیه ومطالعات از دو سال پیش ، کار خود را در بجنورد شروع نمود و امسا باتمام رساند . مطالعات چشم انداز و استراتژیهای توسعه اقتصادی بجنورد و نیز مطالعات برندینگ شهری این شهر بانجام رسیده ومحصول نهایی این مطالعات در قالب سند توسعه اقتصادی شهر بعنوان نقشه راه توسعه اقتصادی به مدیران شهر تقدیم شده است .
وی گفت در کنار این مطالعات ، کارگاههای آموزشی اولیه برای مباحث سرمایه گذاری برگزار شده است وبیش از یکصد نفر از پرسنل شهرداری وسایر ادارات وبخش خصوصی با مفاهیم اولیه آشنا شده و مسیر برای حرکتهای بعدی آماده است .
وی نقش نیروی انسانی را در توسعه، نقش اول خوانده و گفت امیدوارم مدیران و کارشناسان مربوطه بتوانند مفاهیم توسعه را در اذهان خود وشهروندان بوجود بیاورندبه گونه ای که برای برداشتن گامهای توسعه، مشارکت عملی انجام دهند ودراین میان پرسنل و کارشناسان و مدیران شهرداری باید نقش اصلی را ایفا نمایند چرا که موتور محرکه توسعه شهر، شهرداری میباشد .

وی گفت :
در اولین تالار سرمایه گذاری بجنوردکه در سال ۹۶ برگزار شد برای اولین بار نام بجنورد در حوزه اقتصاد شهری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی مطرح شد و حضوردهها شرکت داخلی و خارجی در بجنوردوعقد دهها تفاهم نامه اعلام آمادگی ،نشانگر عملکرد خوب تالار قبلی بود .
ندیم گفت : توسعه ، یک شبه اتفاق نمی افتد ومی بایست مردم و مدیران این شهربا پشتکار و جدیت در این حوزه وارد شده ومسیر را برای ورود سرمایه های داخلی و خارجی مهیا نمایند . ایت همایش ها و تالار ها ، نوعی رزم آیش اقتصادی است ،نقش اصلی را بعد از این همایش باید کارکنان ومدیران شهرداری ایفا نمایند . راه توسعه، راهی طولانی وپرپیچ و خم است وانسانهایی توانمند وخستگی ناپذیر میطلبدباید چشم به آینده ی درخشان این شهر دوخت .
وی با اشاره باینکه تالار دوم در روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخهای یازده و دوازده مهر ۹۸ در شهر بجنورد برگزار خواهد شد گفت :
در این همایش، دهها فرصت سرمایه گذاری که حاصل مطالعات مذکور بوده اند ارایه خواهد شد . فرصتهای مذکور در وب سایت http://bojnordvision.com قرار داده شده است و شرکتهای علاقمند میتوانند با مطالعه آنها، برای حضور در این تالار ، اعلام آمادگی و ثبت نام نمایند .
این تالار،محل دیدار ومذاکره دهها شرکت داخلی و خارجی و شهرداری بجنورد وسایر ادارات استان خراسان شمالی است .

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE