https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهاظرفیت های شهر و شهرداری گرگان برای توسعه روابط بین الملل با جهان شهرها
شناسه خبر :2128
دوشنبه, 21 دسامبر 2020
978 بازدید
پ

به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» عصر (شنبه ۲۹ شهریور) در جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان با هیئت سرمایه گذاران ایتالیایی و ریاست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که استان بتوانند از ظرفیت هیئت سرمایه گذاری ایتالیایی بهره مند شود. شهردار گرگان ادامه داد: در حوزه سیاست […]


به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» عصر (شنبه ۲۹ شهریور) در جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان با هیئت سرمایه گذاران ایتالیایی و ریاست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که استان بتوانند از ظرفیت هیئت سرمایه گذاری ایتالیایی بهره مند شود.

عبد الرضا دادبود

شهردار گرگان ادامه داد: در حوزه سیاست گذاری از سال ۲۰۱۸ شهرداری اولویت خود را به حوزه گردشگری قرار داده است و بر این اساس در چند بخش کار خود را آغاز کرده است و با قدرت ادامه می دهد.

دادبود افزود: مهمترین برنامه ما در شهر گرگان  توسعه گردشگری است و اتفاقات خوبی در این بخش اتفاق افتاده است و از جمله چندین پروژه در حوزه گردشگری آغاز کردیم و شهربازی بی نظیر شهر گرگان در حال ساخت است و پروژه احیای بافت تاریخی که از دو سال پیش آغاز شده با قدرت ادامه دارد.

وی به اجرای پروژه بازار موزه هفت شهر در گرگان اشاره کرد و گفت: بزرگترین آب نمای موزیکال کشور در آن قرار دارد.

شهردار گرگان تاکید کرد: به زودی دو پروژه بزرگ تله کابین در جنگل ناهارخوران و پروژه گردشگری ملل در شهر گرگان آغاز خواهد شد که پیش بینی می شود نزدیک به یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای آن صورت بگیرد.

دادبود بیان کرد: تعدادی هتل پنج ستاره در شهر گرگان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد و چند هتل نیز در حال اخذ مجوز هستند و مجموعه این اتفاقات به پیشرفت فیزیکی به ویژه در حوزه گردشگری گرگان کمک می کند.

وی متذکر شد: ظرفیت های گردشگری در گرگان به سرعت در حال توسعه است و در بخش بین الملل پیمان خواهرخواندگی با شهر گوانگجو به عنوان سومین شهر بزرگ چین برقرار کردیم و در حال پیگیری در خصوص پیمان خواهرخواندگی با برخی از شهرهای اروپایی هستیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری آمادگی لازم را برای توسعه روابط بین المللی در گرگان داریم و فعالیت هایی نیز از سال ۲۰۱۸ به صورت وسیع در این بخش در حال اجرا است.

استان گلستان

لازم به ذکر هست شهر گرگان مرکز استان گلستان بوده که از استان بزرگ مازندران تفکیک گردیده و یک استان با اقتصاد روستایی و گردشگری می باشد.

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE