https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهانقش شهرداریها در اقتصاد شهری، خلاصه یک مقاله
شناسه خبر :1140
یکشنبه, 14 جولای 2019
1137 بازدید
پ

شهرداریها در اقتصاد شهری یکی از بازیگران مهم اقتصاد خرد محسوب می شوند.


ا مروزه نبود مجاری ارتباط مناسب مردم با مدیران شهری از مشکلات موجود در مدیریت شهری به شمار می رود. پیاده کردن راهبرد استراتژی توسعه شهرها با توجه به پتانسیل درون شهرها تاثیرات به سزایی در اقتصاد شهری و تبادلاتآن در سطح منطقه ای دارد. زیرا این استراتژی به هر میزان جامع و کامل باشد مشارکت های مردمی بهتری را به دنبال دارد. به این استراتژی با یک مدیریت منسجم و کارا در زمینه اقتصاد شهری، مسکن شهری، حمل و نقل و … می تواندست یافت. این مقاله به بررسی علم اقتصاد شهری در شهرهای کشور با روش تحقیق توصیفی- تحلیلی می پردازد.داده ها و اطلاعات مورد استفاده از طریق مطالعات کتابخانه ای بدست آمده و محقق سعی بر آن دارد که مهمترین مشکلات پیش روی مدیریت شهرداری های کشور را مورد بررسی قرار دهد. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که در زمینه اقتصاد شهری و زیر بخش های آن در شهرداریهای کشور هنوز اقدام قابل توجهی انجام نشده و لزوم بازنگری در سیستم فعلی و توجه بیشتر به این علم، برای پیشبرد اهداف ضروری می باشد.

شورش آهنگری و غفور شیخی این مقاله را در سال ۱۳۹۱ منتشر نموده اند که علاقمندان به مطالعه عمیق تر می توانند به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

https://www.civilica.com/Paper-SAQZAU01-SAQZAU01_007.html

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE