https://shahrvaeghtesad.ir

آذربايجان شرقيشهرداران به گوش باشند!!! چرا شهردار آذرشهر دستگیر شد؟
شناسه خبر :1809
سه‌شنبه, 26 نوامبر 2019
2454 بازدید
پ

شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهایی که واقعا دلسوزانه تلاش میکنند قربانی می شوند و همه شهرداریها را محل تخلف و ارتشاء می دانند که واقعا چنین نیست.


به گزارش تابناک به نقل از مهر، شهردار آذرشهر به همراه یک شهروند دیگر آذرشهری به اتهام تبانی امروز دستگیر شدند. کلاهبرداری برای بردن مالِ غیر از دلایل این بازداشت عنوان شده است. نام دو عضو فعلی شورای شهر آذرشهر نیز در این پرونده به چشم می‌خورد. همچنین گفته می‌شود این پرونده بابت املاک شهرداری آذرشهر بوده است. اللهیاری فرماندار آذرشهر نیز در گفتگو با خبرنگار ما دستگیری شهردار آذرشهر را تایید کرد.

همین دیروز بود این خبر را در اینترنت مشاهده کردیم :

محمد علیپور رئیس شورای شهر آذرشهر مبنی بر انتخاب شهردار جدید بیان کرد:
جلسه شورای شهر آذرشهر امروز ساعت ۱۴:۳۰ در شهرداری آذرشهر برگزار شد که طی این جلسه ؛ مهندس ایمانی با کسب ۵ رای موافق به عنوان شهردار جدید آذرشهر انتخاب گردید. طی این جلسه ، انتخابات هیئت رئیسه شورا نیز صورت گرفت که طی آن ؛ مسئولیت ها بدین شکل به اعضای شورا واگذار گردید :

ریاست شورا : محمد علیپور
نائب رئیس شورا : حبیب اسماعیلی
دبیر شورا : رضا نیکبخت
خزانه دار شورا : خانم لیلی نوروزی
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان : عبدالله سیف زاده

ریاست شورای شهر آذرشهر در پایان از ۵ رای بودن مصوبات امروز شورا ابراز خرسندی کرد.

و این روزها خبر دستگیری شهردار آذرشهر و برخی از شهرداران شهرها و اعضاهای شوراهای اسلامی شهرها تیتر اول رسانه های جمعی می شود. سوال این است که چرا این روند اپیدمیک شده است؟ آیا اعضای شورای شهر مقصر هستند؟ آیا خود شهردار بعدا وسوسه شیطانی را پذیرفته و دست درازی به بیت المال را شروع میکند؟ آیا انتخاب های مردمی اشتباه است؟ هزاران آیا در این خصوص قابل طرح است. اما ماجرا چیست؟

در جواب لازم است که گفته شود متاسفانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر بر اساس نقص یا فقد قوانین مناسب، انتخاب افراد شایسته را رقم نمی زند و بر همین اساس منتخبین مردمی افرادی را که توان و استعداد تخلف داشته باشند برای شهرداری کاندیدا می کنند و سپس بر اساس این فرایند و ضعف نیروی کارشناسی در شهرداریها و همچنین ناکافی بودن قوانین لازم و صد البته تعمد افراد برای تخلف این پدیده را نهادینه کرده است. شهرداران یا امروز دستگیر می شوند و یا فردا دستگیر خواهند شد.

در این میان شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهایی که واقعا دلسوزانه تلاش میکنند قربانی می شوند و همه شهرداریها را محل تخلف و ارتشاء می دانند که واقعا چنین نیست.

به راستی چرا عده ای اول دستگیر می شوند و سپس محکوم شده و در نهایت عفو می خورند؟!

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE