https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهاهفدمین مدل درآمد پایدار برای شهرداریهای کشور در یزد رونمایی شد.
شناسه خبر :1008
سه‌شنبه, 12 فوریه 2019
1535 بازدید
پ

هفدمین مدل درآمد پایدار برای شهرداریهای کشور روز پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نشست تخصصی سرمایه گذاری با حضور مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری یزد توسط داود ندیم ( پدر سرمایه گذاری شهری ایران ) رونمایی شد .


به گزارش روابط عمومی مدرسه سرمایه گذاری شهری ایران، هفدمین مدل درآمد پایدار برای شهرداریهای کشور روز پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نشست تخصصی سرمایه گذاری با حضور مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری یزد توسط داود ندیم ( پدر سرمایه گذاری شهری ایران ) رونمایی شد .
ندیم در گفتگوی خبری اعلام نمود :
تاکنون شانزده مدل برای ایجاد درآمدهای پایداربرای شهرداریهای کشور تهیه و رونمایی شده بود و هفدهمین مدل نیز با پایه ” وقف ” امروز در شهر یزد در جمع مدیران شهری معرفی شد .
وی گفت :
بر اساس این مدل، از شیوه های مختلف وقف برای ایجاد درآمد پایدار برای سالهای آتی شهرداری استفاده میشود .
ایشان گفتند: اگر از همان دهه شصت که شهرداریها را مستقل و خودکفا اعلام نمودند، شهرداریها فقط از این مدل و شیوه های مختلف ” وقف ” استفاده مینمودند اکنون مدیران شهری با مشکل درآمد مواجه نبودند و شهرهایمان اینگونه در وادی توسعه متوقف نشده بودند .
وی گفت : مدرسه سرمایه گذاری شهری ایران که یک نهاد مردمی و بخش خصوصی است علیرغم بی توجهی هاو بی مهری ها و عدم حمایتها همچنان در حوزه اقتصاد شهری فعالیت مینماید وشیوه ها و متدها ومدلهای مختلف درآمدی را برای شهرداریها ، طراحی و تدوین و عملیاتی مینماید .
وی از شهرداری یزد خواست برای شروع این حرکت در کشور اولین لایحه را تنظیم و به شورای اسلامی شهر ارایه نماید و طی آن بیست درصد از طلبهای وصولی بالای ده میلیارد ریال را به شیوه های مختلف وقف بعنوان درآمد جاریه برای امسال وسالهای آینده شهر ایجاد نماید .
داود ندیم گفت :
در مدل وقفی، شیوه های مختلفی وجود دارد از جمله اینکه قسمتی از مطالبات شهرداری به یک دارایی خاص اختصاص می یابد تا از منافع آن جهت ثروت آفرینی و بهره مندی بصورت مستمر در حال و آینده بهره برده شود .

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE