https://shahrvaeghtesad.ir

شهردارانشهرداران مکلف به سکونت در محل خدمت خود هستند
شناسه خبر :1238
دوشنبه, 22 جولای 2019
1579 بازدید
پ

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود به استانداران سراسر کشور خبر داد و اظهارداشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی شهرداران مکلف هستند در محل خدمت خود سکونت داشته باشند. به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: […]


تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود به استانداران سراسر کشور خبر داد و اظهارداشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی شهرداران مکلف هستند در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: چنانچه شهردار از تاریخ صدور حکم انتصاب توسط مراجع ذیربط در محدوده شهر محل خدمت خود سکونت و اقامت نداشته باشد باید حداکثر ظرف مهلت یک ماه نسبت به اسکان در محدوده شهر مذکور اقدام کند.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: شهردار و خانواده وی شامل همسر و فرزند یا فرزندان تحت تکفل وی باید در داخل محدوده شهر سکونت و اقامت داشته باشند.

سامانی گفت: در صورتی که شورای شهر نسبت به عدم سکونت شهردار در محدوده شهر اطمینان حاصل کند طبق تبصره ۴ ماده ۸۰ و ماده ۹۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ١٣٧٥ و با اصلاحات بعدی آن می توانند ادامه فعالیت شهردار را خاتمه دهند.

وی با بیان اینکه برای راستی آزمایی اجرای این دستورالعمل سه مکانیزم و شاخص تعیین شده است، خاطرنشان کرد: شاخص ها و مستندات احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود شامل گواهی اشتغال به کار همسر و فرزندان تحت تکلف شهردار در محدوده شهر محل خدمت، گواهی آموزش و پرورش در خصوص اشتغال به تحصیل فرزندان تحت تکفل شهردار در مدارس یا مهد کودک های در محدوده شهر محل خدمت و قولنامه دارای کد رهگیری و اسناد مالکیتی است.

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE