https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار شهرداریهاشورای شهر ساری رسما منحل شد/ قائم مقامی به استاندار رسید/ قدم بعدی چیست؟
شناسه خبر :2572
چهارشنبه, 6 ژانویه 2021
676 بازدید
پ

شورای حل اختلاف شوراهای شهر کشور رای به انحلال شورای شهر ساری داد و احمد حسین زادگان استاندار مازندران را بعنوان قائم مقام شورای شهر ساری تعیین کرد.


عبارت ـ گروه شهری: به گزارش خبرنگار اعزامی عبارت به تهران، دقایقی پیش جلسه شورای حل اختلاف شوراهای شهر کشور به پایان رسید و این این شورا؛ رای به انحلال شورای شهر ساری داد و احمد حسین زادگان استاندار مازندران را بعنوان قائم مقام شورای شهر ساری تعیین کرد.

با این حساب استاندار مازندران باید در اولین فرصت شخصی را از میان کارکنان رسمی شهرداری ساری بعنوان سرپرست مشخص کند و سپس گزینه مورد نظر استانداری برای شهرداری ساری، به وزارت کشور معرفی شود.

شورای عالی رسیدگی به تخلفات شوراها که در وزارت کشور مستقر است هر دو هفته یکبار جلسه روتین خود را برگزار می کند، اما هفته قبل بنا به درخواست مازندران، قرار بود جلسه ای فوق العاده در روز سه شنبه تشکیل شده و به وضعیت پرونده شورا و شهرداری ساری رسیدگی شود، اما به دلیل عدم فرصت کافی برای هماهنگی های لازم و حضور همه اعضای این شورا که از نقاط مختلف ایران می آیند ، جلسه برگزار نشد.

اعضای شورای عالی رسیدگی به تخلفات شوراها؛ شامل چندین نماینده مجلس، چند عضو از شوراهای مختلف کشور و چندین عضو حقوقی ازجمله وزیر کشور و معاون حقوقی رییس جمهور است.

به گزارش عبارت از دیروز رسما نامی از عباس رجبی در مکاتبات شهرداری ساری به چشم نمی خورد و وبسایت رسمی شهرداری ساری نیز نام وی را از جایگاه شهردار حذف کرده است.

گمانه زنی های فراوانی درباره گزینه مورد نظر استانداری مازندران بعنوان جایگزین رجبی به گوش می رسد اما هنوز معلوم نیست چه کسی شهردار بعدی ساری خواهد بود.

برخی اخبار رسیده به عبارت حاکی از آن است که شهردار بعدی مرکز استان مازندران تا پیش از آغاز دهه فجر به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE