https://shahrvaeghtesad.ir

آذربايجان شرقيقائم مقام سابق شهرداری تبریز و مدیرکل سابق میراث فرهنگی و گردشگری در کسوت کاندیداتوری شورای شهر
شناسه خبر :2951
سه‌شنبه, 25 می 2021
1430 بازدید
پ

مرتضی آبدار بخشایس، مدیرگل سابق میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی، قائم مقام سابق شهرداری تبریز با ثبت نام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و اعلام رسمی تایید صلاحیت توسط هیئت نظارت ، انتظار می رود تنور انتخابات در شهر تبریز بیش از پیش گرم و پر هیجان گردد. مرتضی آبدار یکی […]


مرتضی آبدار بخشایس، مدیرگل سابق میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی، قائم مقام سابق شهرداری تبریز با ثبت نام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و اعلام رسمی تایید صلاحیت توسط هیئت نظارت ، انتظار می رود تنور انتخابات در شهر تبریز بیش از پیش گرم و پر هیجان گردد.

مرتضی آبدار یکی از معدود مدیران شیک پوش و خوشفکر شهرداری تبریز بود که معتقد بود شهرداری و مدیران شهری می بایست پاکی و نظافت و تمیزی و خوش چهره گی را از خود شروع کنند تا به شهری تمیز و خلاق بیاندیشند.

انتظار داریم آفای مهندس آبدار با اعلام اهداف توسعه ای خود در کسوت کاندیداتوری شورای اسلامی شهر، در تبیین اهداف توسعه شهری به ویژه اقتصاد شهری و بهداشت و بهره وری خدمات شهری پاسخگوی نیاز جامعه شهری تبریز باشند.

امید که انتخابات ۱۴۰۰ شاهد انتخاباتی برای صلح و آبادانی باشیم.

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE