https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار اقتصادیسرمایه گذاری و گردشگری شهری یعنی پالادیوم استانبول، بررسی یک تجربه
شناسه خبر :1818
سه‌شنبه, 26 نوامبر 2019
2204 بازدید
پ

تنها گردشگران تور استانبول ، ایرانی های نیستند !! جاذبه های گردشگری استانبول پای گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این شهر زیبا باز می کند . استانبول علاوه بر آثار تاریخی دیدنی ، مراکز خرید بزرگ و مدرنی نیز دارد که اکثر گردشگران در کنار بازدید از دیدنی ها ، از خرید در این مراکز […]


تنها گردشگران تور استانبول ، ایرانی های نیستند !! جاذبه های گردشگری استانبول پای گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این شهر زیبا باز می کند . استانبول علاوه بر آثار تاریخی دیدنی ، مراکز خرید بزرگ و مدرنی نیز دارد که اکثر گردشگران در کنار بازدید از دیدنی ها ، از خرید در این مراکز لذت میبرند . یکی از این مراکز خرید شیک ، مرکز خرید پالادیوم است . پالادیوم استانبول در یک فضای منحصر به فرد انواع برند های بین المللی و ترکی را در کنار هم ارائه می دهد و برند هایی مانند تامی هیلفیگر ، زارا ، پیر کاردین و همچنین شعبه های اوت لت آدیداس و گپ در این مرکز فعال هستند .

پالادیوم استانبول

اشتباه نکنید! این پالادیوم همان پاساژ لوکس واقع در زعفرانیه تهران نیست، این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته که در آن انواع برندهای ترکی و بین المللی در یک فضای خوب فعالیت می کنند. علت اصلی شهرت مرکز تجاری پالادیوم استانبول به خاطر معماری خاصش هست که به شکل یک کره گرد شیشه‌ای درست شده است.
پس اگر به منطقه آسیایی استانبول رفتید حتما از بازار پالادیوم که در منطقه آتا شهیر واقع شده بازدید کنید.
پالادیوم با سرمایه ۲۳۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این شاهکار مدرن معماری ۱۹۰ فروشگاه دارد که باعث شده به یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول تبدیل شود. برندهایی مانند تامی هیلفیگر، زارا ، پیر کاردین و همچنین شعبه های اوت لت آدیداس و گپ در این مرکز فعال هستند.
پالادیوم به عنوان یکی از مراکز لوکس و متنوعی که در استانبول هست بجز فروشگاهها شامل سالن تئاتر، کافه و یک فودکورت بزرگ با بیش از ۲۰ رستوران است.
پالادیوم دارای ۵ طبقه پارکینگ اختصاصی در زیر زمین است که برای کسانی که در استانبول ماشین اجاره می کنند گزینه مناسبی است.
از آنجایی که مرکز خرید پالادیوم استانبول در قسمت آسیایی استانبول واقع شده نسبت به منطقه اروپایی و مراکز خریدی که در مناطق تکسیم و بی اوغلو و شیشلی واقع شده اند، توریست های کمتری به آن رفت و آمد می کنند و در نتیجه بسیاری از اجناس در سایزهای مختلف مخصوصا در فصل حراج در فروشگاههای پالادیوم موجود می باشند.

مرکز خرید پالادیوم

این مرکز خرید به دلیل نزدیکی به جاهای دیدنی استانبول و دیگر مراکز خرید استانبول میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد که در تور استانبول به آن سر بزنید و بتوانید در مسیر رفت و برگشت به این مرکز  از آن‌ها دیدن کنید.

یکی دیگر از دلایل شهرت پالادیوم معماری خاص و منحصر بفردش است که شبیه به یک کره‌‌ی بزرگ و چشم نواز شیشه‌ای می‌باشد. این مرکز خرید لوکس دارای ۱۹۰ فروشگاه است که به یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده است.

در این مرکز بهترین برند های ترک و بین المللی یافت می شود.برند هایی ازجمله:

  • تامی هیلفیگر
  • گپ
  • زارا
  • پیرکاردین
  • آدیداس
  • فورا 
  • ال سی وایکیکی

در این مجموعه فعالیت میکنند. این مرکز دارای بیش از ۲۰ رستوران،کافی شاپ،۵ طبقه پارکینگ اختصاصی در زیر زمین و سالن تئاتر است.پالادیوم در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح شده است و در این چند سال بسیار توجه مردم و مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده است با اینکه در بخش آسیایی و منطقه‌ای دور از هیاهو است ولی باز خواهان زیادی دارد.شما میتوانید در بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مرکز سر بزنید.

برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم هیچ نگرانی وجود ندارد و شما میتوانید از طریق وسایل نقلیه عمومی به راحتی به این مرکز برسید به این صورت که باید از میدان تکسیم با قطار زیر زمینی فونیکلار به کاباتاش رفت و از آنجا با کشتی به کادیکوی رسید و از کادیکوی میتوانید با تاکسی یا اتوبوس به پالادیوم بروید.

مرکز خرید استانبول
پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE