https://shahrvaeghtesad.ir

اخبار روزسرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد.
شناسه خبر :2056
جمعه, 6 نوامبر 2020
859 بازدید
پ

مازنی خبر : طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، محمد رضا غلامی به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران منصوب و طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران ستادی استانداری معارفه شد. مهدی رازجویان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای […]


مازنی خبر : طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، محمد رضا غلامی به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران منصوب و طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران ستادی استانداری معارفه شد.

مهدی رازجویان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با بیان این که روستاها مرکز تولید مولد هستند، گفت: برای اعتلای معیشت و اقتصاد روستاها باید با برنامه عمل کرد.

وی با بیان این که خدمت به مردم باید هدف اساسی مدیران باشد، افزود: از مشارکت مردم در اجرای طرح های اقتصادی در روستاها باید بهترین بهره را برد.

رازجویان توجه به برخی ظرفیت ها از جمله توسعه بوم گردی، کشت گیاهان دارویی، توسعه دامپروری مدرن، استفاده از اراضی شیب دار، صنایع دستی و … در روستاها را از جمله برنامه ها در این حوزه برشمرد و یادآور شد: در عین حال باید اندک اندک از کسب و کارهای مبتنی بر منابع طبیعی به سمت کسب ‌وکارهای مبتنی بر دانش حرکت کرد.

معاون استاندار در ادامه مجددا بر تقویت کردن و تنوع بخشیدن به اشتغال غیر کشاورزی در محیط روستا تاکید کرد و گفت: توسعه باید تغییری در جهت بهبود شرایط زندگی برای اکثریت مردم باشد.

در این مراسم از تلاش های خسرو طالبی در زمان مسئولیش در اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندارن قدردانی و محمد رضا غلامی به عنوان سرپرست جدید این ادراه کل معرفی شد.

پایگاه خبری و تحلیلی شهر و اقتصاد این انتصاب ارزشمند را تبریک و تهنیت می گوید.

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE