https://shahrvaeghtesad.ir

آذربايجان شرقيچرا سرمایه‌های تبریز به یک حادثه بند است؟
شناسه خبر :1411
شنبه, 3 آگوست 2019
1028 بازدید
پ

این سومین خیّر آذربایجانی است که به سادگی دارفانی را وداع می‌گوید و از دست دادن او زیان‌های جبران‌ناپذیری به دیار آذربایجان وارد می‌کند.


به گزارش گروه اجتماعی آناج؛ این سومین خیّر و کارآفرین تبریزی است که بر اثر سانحه در یک دهه گذشته جانش را از دست می‌دهد و جای او در عرصه‌های اجتماعی خالی دیده خواهد شد.

غلانرضا مردانی‌آذر خیر مدرسه‌ساز تبریزی که اقدامتش در ساخت بیمارستان و مدارس در سال‌های ۷۰ تا ۸۵ ماندگار است و با وسوسه‌های شیطانی قاتلی که قصد سرقا اموالش را داشت در بهمن‌ماه ۸۵ از دنیا رفت و جامعه خیرین کشور مردی بزرگ را از دست داد.

شهریورماه سال گذشته نیز، سیدرضا مقیمی اصل که به پدر صنعت آذربایجان معروف بود و با حمایت‌هایش هزاران جوان به شغل و حقوق رسیدند اما بر اثر سانحه انفجار مخزن، دار فانی را وداع گفت و صنعت آذربایجان را در سوگ خود فرونشاند.

در حادثه چند روز گذشته نیز علی مردانی آذر یکی دیگر از برادران خانواده مردانی آذر در بازدید از پروژه ساخت بیمارستانی در شهرک خاوران بر اثر سقوط به چاهک آسانسور جان خود را از دست داد و قرار است پیکر وی در روزهای آینده تشییع و تدفین گردد.

این سه حادثه آنهم برای خیرین تبریزی در حالی رخ می‌دهد که اولا آذربایجان به چنین افرادی نیاز مبرم داشته و از دست دادن چنین سرمایه‌هایی، ضررهای غیرقابل قبولی را به استان خواهد زد. موضوع دیگر فراموشی این شخصیت‌ها و غربت آن‌هاست.

مردانی‌آذرها و مقیمی‌اصل‌ها کم خدمتی به تبریز، آذربایجان و مرمانش نکرده‌اند. روا نیست مرگ این افراد در سایه کم توجهی از یاد رفته یا کمرنگ جلوه دهد. از طرفی از دست دادن این افراد آینده نا معلومی را برای این دیار رقم خواهد زد. ایکاش قبل از دست دادن این شخصیت‌ها به فکراشان باشیم.

پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE